laatste dag - Reisverslag uit South Coyote, Verenigde Staten van Jan Ebels - WaarBenJij.nu laatste dag - Reisverslag uit South Coyote, Verenigde Staten van Jan Ebels - WaarBenJij.nu

laatste dag

Blijf op de hoogte en volg Jan

18 Juni 2014 | Verenigde Staten, South Coyote

De kikkers zingen ons in slaap en de pauwen en ezels maken ons weer wakker. We hebben vandaag 140 km te rijden. Niet ver. Maar oo zo druk! 5 rijstroken aan de ene kant , 5 aan de andere kant plus de afrijstroken. Links en rechts wordt ingehaald. Maar een compliment gaat uit naar onze beide chauffeurs, Roelof en Jan. Zij hebben ons de hele vakantie gereden, langs rustige en langs drukke wegen, door de bergen en langs de oceaan. Dank jongens!!
De laatste camping is ten zuiden van San José. Gele heuvels rondom, hete zon en strak blauwe lucht. Gelukkig is er een verfrissend windje, net als een zwembad. Het is een luxe camping, de vele grote campers die hier soms een paar maanden staan hebben de golfkarretjes naast de deur staan. De plaatsen zijn o zo schoon , maar geef mij persoonlijk maar de natuurcampings, maar ala, zo' n laatste dag is het wel makkelijk. Na de duik in het water worden de laatste chips en wijn opgemaakt en kan de grote schoonmaak beginnen. Aly tovert weer een lekkere maaltijd in elkaar van de resten die over zijn. De hele vakantie hebben we uitstekend gedineerd, veel lof hiervoor en dank van ons allemaal.
Morgen is het erg vroeg dag en zullen we de camper weer inleveren. Het beestje heeft het goed gedaan, al rammelde er af en toe wel eens wat, maar dat werd veroorzaakt door een slecht stuk weg of een te diepe kuil. We hebben weer ingecheckt en om 14.00 zal een KLM toestel ons terug brengen naar Amsterdam, waar we vrijdagmorgen rond 9 uur zullen landen.
Fijn dat jullie de verslagen hebben meegelezen en dank voor de reacties.
Tot ziens thuis!

• 19 Juni 2014 - 10:34

Henk:

Helaas zit voor jullie een geweldige reis er bijna weer op.
    Maar na 4 weken intensief op stap te zijn geweest mogen jullie terugkijken op een mooie avontuurlijke vakantie. Wij hebben van de reisverslagen genoten. En we kunnen ons nu dubbel verheugen op onze reis eind augustus naar de USA, maar dat dat zal wel een andere reis zijn.
    Goede terugvlucht en dank voor alle verslagen. We hadden het er druk mee om die te lezen.

Gina en Henk

• 19 Juni 2014 - 10:46

Coby Van Kessel:

Hallo allemaal,

wat een prachtige en interessante reis hebben jullie al mee mogen maken! En het mooie ervan is dat wij ook hier hebben kunnen meegenieten van jullie leuke verhalen en prachtige foto's. Voor mij sommigen ervan in gebieden waar ik ook nog fijne herinneringen aan heb. Ik hoop dat jullie nog een fijne laatste dag mogen hebben samen en ik wens jullie een hele goede reis terug!

Groetjes,
    Coby