Vaccaville - Reisverslag uit Hartley, Verenigde Staten van Jan Ebels - WaarBenJij.nu Vaccaville - Reisverslag uit Hartley, Verenigde Staten van Jan Ebels - WaarBenJij.nu

Vaccaville

Blijf op de hoogte en volg Jan

17 Juni 2014 | Verenigde Staten, Hartley

Dinsdag 17 juni.

Vaccaville

Het is vandaag een rustdag. De camper komt niet van stal en we kunnen de krachten verzamelen om morgen het laatste stuk te gaan rijden. Gelukkig hebben we voor morgenavond een camping gereserveerd, maar een dag eerder arriveren was niet meer mogelijk. " Vol" krijgen we te horen. Dan maar wat luieren, koffiedrinken, lezen, puzzelen, zwemmen en genieten. De Californische zon doet zijn werk en we krijgen een lekker kleurtje. Aan het eind van de middag gaan we lekker onder de eigen buitendouche. Wat een gein en wat een luxe!

• 18 Juni 2014 - 12:02

Lina:

Een rustdag en lekker je eigen dingen doen is ook erg fijn.
    En dan een eigen buitendouche, dat is helemaal toppy.
    Zeg dat wel, wat een luxe!
    Blijf genieten, Lina.

• 18 Juni 2014 - 17:17

Jan Warring:

Heerlijk zo'n rustdag, na zoveel belevenissen. Jullie vakantie was super en ik kon heerlijk mee genieten. Dat is eigenlijk al een vakantie op zich. Het wonder van de Elken die plotseling daar waren om Aly te verrassen, was super. Dan heeft zo'n dag een "Golden Raand". Wij hebben hier ruim 15 kilo rode en witte bessen verwerkt! Ik ga hier morgen of vrijdag krentjebrij koken. Dat kennen ze hier niet. Zal ze verrassen en ik heb er zelf ook zin in.
    Vrienden geniet van jullie laatste vakantiedagen en kom veilig terug in Nederland.
    Straks vol spanning kijken of Nederland Australië ook kan verslaan. We wachten af. Tschus.!!